Pff, "omröstning blablabla" Bjord din fjolla.
Det är detta jag snackar om; vill ni verkligen ha en vekling till kapten som håller på med sånt här mjäkande istället för att lösa detta på det Svenska sättet dvs. någon manlig sport som typ se vem som överlever längst i Södertälje utklädd till chocolate chip cookiest, dryckestävling med t-sprit + kast med liten polis in i fyllecell eller plundringståg i Frankrike "old style"?
Eller ska vi kanske se vem som kan ta snyggast photoshoppad bild på sig själv i underkläder eller istället om det nu passar dig. Pff...
Trams åsido, 2 saker:
1. Vi måste lösa det här tills imorgon tror jag enligt vad Zotte sa, men jag är borta på erotiska äventyr hela morgondagen, så lägg upp en poll nu.
2. Lite kort om hur jag skulle organisera:
Frekventa träningar med flexibelt skema dvs. när folk har tid.
Jag är ju skolad av Cicero och Co. så det blir rörligt, offensivt spel med stort krav att man ska kunna klara sig själv, vara offensiv och flytande när man stöder sina lagkamrater, och att varje spelare ska kunna klara av att göra många saker.
Okej det där lät bara jävligt flummigt, men en kaptensroll är just vad det är och det handlar ju om att ha någon som vet vad dom håller på med och som kommer överrens med alla. Så det är väl bara att rösta