Det blir Aderyn och bagge, punkt slut. Men Lekis och Pejlaen kommer troligtvis få köra åtminstonde 1-2 matcher. Alla reservare lär få spela minst en match.
Det kan hända att vi måste vara flexibla och köra defensivt upplägg, vilket skulle kunna se ut så här:
2(1) longspear (Dezi och Poopy)
2 2h (Jag och Phyrex där Fyreks eventuellt kan ta spamberge med tanke på hans höga agi)
3 archer (bagge, Adde och Pejlaen eller Lekis. Kan hända att jag kommer på en bra metod för er bågskyttar att pröva era skickligheter med. T.ex att ni får 5 försök på er att träffa en long range måltavla, en mid och en med infantry som ska försöka döda er(ej shield så klart). Det blir nog ett separat träningstillfälle. Dessutom vill jag anordna träningsmatcher mot antingen våra grannländer som troligtvis blir Finland och Norge/Danmark om de nu lyckas få tag på tillräckligt med spelare. Jävlar vad lång denna parantes blev.)
3(4) shielder (Macky, Gravoth och Slicky, dessutom kan Dezi släppa long spear om de tex bara har en cav(har de inga kör vi standardupplägg med 1 cav ev. två)och ha sköld på ryggen. Någon shielder har med ett extra svärd till honom så att det finns och vipps har han bytt klass.)
Hur låter detta?