Håller helt med Riddaren.
Bjord. Vafan.
Lite mindre egocentrism tack. Alla är inte här av samma anledning som du. Jag hoppade av som 'kapten' därför att kaptensrollen är en jävla skitgrej, men en nödvändig sådan. Den enda anledningen till att vi överhuvudtaget har en kapten är därför att organisatörerna kräver någon aktiv som kan representera laget, svara på deras frågor och göra praktiska saker som att fylla i listor med vilka som spelar etc. eftersom du verkar aktiv, online mycket och dessutom engagerad så är det ju onödigt att bråka, om än på skoj.
Men om du tror att jag kommer acceptera om du ska köra detta som din egna personliga lilla grej där du ska hålla på att ratta runt och bestämma över alla, och dessutom vara jävligt dryg mot folk som inte lirar med på det du gör kan du ju fetglömma att jag är med iaf.
Jag är här för att ha kul och sparka röv, jag tror de flesta tycker typ samma sak. Du säger att Candirus "attityd" inte platsar hos "oss". Vilka vi? Du kan ju sitta själv med din "elitsatsning" om du vill, eller så kan du tag ett steg tillbaka, chilla ner lite, försöka hitta mer folk och inspirera till rätt motivation i stället. (Vilket är vad en kapten ska göra imho)
Du kan liksom inte tro att du har något att bestämma över. Vi är inga elitatleter; vi sitter och spelar en liten skitmod till ett litet skitspel för att ha något att göra mellan sovantet, skitandet och runkandet. Om någon inte vill lira så stänger dom bara av och gör något mer produktivt så som att pilla sig i naveln.
En bra kapten leder och ser till att folk vill lira, praktikaliteter på slagfältet får vi ta sen, när vi är där och kan öva och se vad som funkar. (Ännu en anledning till att aldrig utesluta någon, du har ju egentligen ingen koll på hur det kommer funka)
Tl;dr Bjord sluta dryga dig. Du är inte Napoleon.