Jo, Riddaren, detta är ingen demokrati utan en autokrati. Jag har valt att ställa upp frivilligt och organisera samt avgöra vilka som är bäst lämpade för laget, detta har de flesta gått med på själva. Ni kanske inte finner mig sympatisk, vilket jag beklagar, men jag vill vinna och jag antar att ni vill samma sak. Annars finns det ingen anledning att gå med, det är slöseri med tid och av min tid också.
Sen att Candiru väljer att ta någonting så personligt är ju trist, men det är hans problem och kan inte riktigt säga att jag klagar på hans beslut. Däremot är det taskigt av er att bortse från spelare som inte minst är lika kompetenta utan även mer ivriga och spelsugna. Så nej, vi behöver inte Candiru för han har visat klart och tydligt hur motiverad han var(plus att jag praktiskt taget fick böna och be för att han skulle gå med). Det var ett misstag från min sida.
Misstolka mig inte nu, Candiru. Jag har inget emot dig(tror nog inte det är ömsesidigt), men detta är en så-kallad "elitsatsning" och din attityd "platsar" tyvärr inte.
Phyrex, ta det med en nypa salt. Vill du hoppa av så gör du det, men är du med i laget spelar du. Du är lätt en av de bästa i spelet och det vore inte fair av dig att försämra våra chanser.