Ja tack tack för det. Nu vill jag höra på vilka grunder du kallar Phalangites för idioter, visst vi kanske är lite idotiska men på ett bra sätt. Tillbaka till tråden. Nu har jag tyvärr stängt Phalangites pågrund av inaktivitet, så detta skulle kanske kunna vara ett intresant alternativ.
All idioti är negativt, därav behovet att nämna någonting "idioti".
Jag tror du vet vad jag menar. Dock bara faktumet att du skriver här på forumet frånsätter dig från de jag menade var idioter, så du kan lugna dig lillen.
Vill inte starta en allt för stor konflikt på denna tråd men jag vill bara förklara vad jag menade. Anledningen till det jag skrev är ganska simpel, likväl många saker som jag tycker är idiotiska. Många av dina medlemmar var kanske runt 12-13 ("ARN_97" är ju också ett ganska uppenbart tecken på din ålder, inte för att det är något fel på att vara 14-15) och var förövrigt inte så intelligenta av det jag bedömde. Skrev aldrig ett ord på engelska, och när de skrev svenska i chatten så var det så mycket särskrivning att jag trodde jag var tillbaka på förskolan.
Hursomhelst, alla är ju välkomna, denna tråd är bara en form av intresseanmälning i princip. Får hoppas att vi undgår så många idioter som möjligt sen i framtiden.
Jag måste framstå som ett as nu, vilket jag är okej med. Jag har inte orken att bry mig om hur jag uttrycker mig, än mindre om jag uttrycker mig hårt.
Tillbaka till ämnet:
Vi har tur att den skandinaviska communityn är så bra som den är, de flesta är folk jag aldrig har haft ett problem med (förutom Shemaforass men han är från Norrland så han kan suga min dase) och inte heller i framtiden ser mig i konflikt med. Utöver det så är mognaden väldigt hög, även behovet av en skandinavisk klan är högt. Jag tror faktiskt allt kommer lösa sig bara vi får en bra grund att utgå från.
Dagens uppsats avklarad.