English version:
I am unable to continue as captain of the Danish/Norwegian team, since I am living in Vietnam for now. But, it would be a real shame if the team was disbanded, so I will gladly help anyone who wants to become a new captain and gather as many people as possible. I know there was other people applying for the job back when the captains was applying (Byrdi?). If we're getting a subforum, I'll open a thread for the team.
Thanks to the team for all the support and for signing up, my apologies for not giving you much time and care. I'll try to remedy that if a new team is formed (Though not as a captain).
If any Dane or Norwegian fancies themselves being the captain of the Danish/Norwegian team, send me a pm and I'll help you in whatever way possible.
Danish version:
Det er ikke muligt for mig at fortsætte som leder af det dansk/norske Nations Cup hold, siden jeg bor i Vietnam det næste halve år. Men jeg synes det ville være en skam hvis holdet bare gik fra hinanden, så jeg vil med glæde hjælpe enhver der gerne kunne tænke sig at være en ny leder af det dansk/norske hold, og hjælpe med at samle folk. Jeg var ikke den eneste der meldte sig til som leder da vi skulle vælges. Hvis vi får et subforum vil jeg lave en tråd for holdet.
Tak til alle der meldte sig og tak for støtten. Jeg var ikke en speciel god leder af holdet, og gav ikke projektet nok opmærksomhed. Jeg vil forsøge at hjælpe med dette istedet.
Hvis nogen danskere eller normænd gerne vil se dem selv som leder af det dansk/norske hold, send mig en pm og jeg skal hjælpe dig så meget jeg kan.
No Norwegian version