Fail facepalm, perus nörön yleisin ase: säälittävä kuvapostaus.
Trollol, kukaa ei varmaa vaivautunu lukee meiän faction sivuu ja kattoo mun todellista roolia?
p.s. Odin mitä keskenkasvuista trollaamisessa on? Ns. taunttia käytettiin aikoinaan paljonkin ja tämä kuuluu mielestäni asiaan tälläisessä pelissä, kuten missä tahansa pelissä.
Miks vaivautuisin raottamaan minun persoonaa ihmisille kenen ensimäiset postit on avautumista? Maksan kyllä ihan samalla mitalla takaisin ja te ette muuta kuin trollausta ansaitse.
Tarkoitukseni ei ollut loukata teitä tunnevammaisia, mutta jos näin pääsi käymään, en ole pahoillani!
On harmillista jos crpg on teidän ainut elämä ja otatte sen tosissane kun joku tänne foorumille kirjoittelee, en ole koskaan mitenkään linkannut nettipersoonaa irlpersoonaan ja jos minut tuntisitte sen myös tietäisitte.
Jos olisin niin pelle "keskenkasvuinen" voin kertoa etten tähän porukkaan kuuluisi, meillä ainakin on helvetin hauskaa mumblessa katsoa kun jengi itkee minun pienelle provoomiselle, pelissä ja foorumilla.
Jos ensi kerralla lähestytte vähän asiallisemmin, voitte saada hieman mukavampaa keskustelua aikaiseksi.
Ei kanneta kaunaa, eihän?
P.s. Herkkutatti, se scimi on pikkupileille kehitetty.