Author Topic: Ban  (Read 2604 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Herve_le_celtic

  • Peasant
  • *
  • Renown: 7
  • Infamy: 29
  • cRPG Player
    • View Profile
Ban
« on: November 17, 2011, 12:10:24 pm »
0
I want to know who are the f...... banners. I create Steam Account ; I give my money for this f.... game and i can't play when they banned me. Who bans please ?

Offline Christo

  • Dramaturge
  • King
  • **********
  • Renown: 1844
  • Infamy: 371
  • cRPG Player
    • View Profile
  • Faction: No faction, methinks.
  • Game nicks: Sir_Christo, Christo, Cristo.
  • IRC nick: Christo
Re: Ban
« Reply #1 on: November 17, 2011, 12:13:13 pm »
+5
Thank you for the laughs.

 :lol:

I want to know who are the f...... banners.

"A banner is a flag or other piece of cloth bearing a symbol, logo, slogan or other message."

I give my money for this f.... game and i can't play when they banned me. Who bans please ?

Sure, but this mod isn't what you paid for. Stop breaking rules/being a douchebag maybe?

Also, wrong section.  :wink:

« Last Edit: November 17, 2011, 12:17:32 pm by Christo »
visitors can't see pics , please register or login

                                                                                            Thanks to cmpxchg8b for the picture!

Offline Original_Sin

  • Noble
  • **
  • Renown: 15
  • Infamy: 3
  • cRPG Player
  • Well Dunn
    • View Profile
  • Faction: Bartering Brigade Black Tea
  • IRC nick: Original Sin [afk mostly]
Re: Ban
« Reply #2 on: November 17, 2011, 12:17:21 pm »
+1
and YEAH this is the right place for such thread

Offline Christo

  • Dramaturge
  • King
  • **********
  • Renown: 1844
  • Infamy: 371
  • cRPG Player
    • View Profile
  • Faction: No faction, methinks.
  • Game nicks: Sir_Christo, Christo, Cristo.
  • IRC nick: Christo
Re: Ban
« Reply #3 on: November 17, 2011, 12:17:46 pm »
0
Obviously.
visitors can't see pics , please register or login

                                                                                            Thanks to cmpxchg8b for the picture!

Offline Meow

  • Awesome Consulting Detective
  • King
  • **********
  • Renown: 1071
  • Infamy: 150
  • cRPG Player A Gentleman and a Scholar
    • View Profile
  • Faction: Fallen Brigade
Re: Ban
« Reply #4 on: November 17, 2011, 12:20:38 pm »
+1
You are not on the ban list so you most likely got poll banned by the players which will last for 30 mins or an hour.

But i feel like i need to clarify this for you: cRPG is a mod for Mount&Blade Warband.

We are in no way related to Taleworlds and if you ever get banned from cRPG you can still play Warband.
Just because you bought Warband that doesn't mean you will be able to play cRPG so make sure you understand our rules: http://forum.c-rpg.net/index.php/topic,2606.0.html

Next time please make sure you post in the correct section of the forum.

Offline Gheritarish le Loki

  • Baron
  • ****
  • Renown: 80
  • Infamy: 42
  • cRPG Player
    • View Profile
Re: Ban
« Reply #5 on: November 17, 2011, 12:21:03 pm »
+1
En tout cas Hervé, c'est pas comme ça que tu vas te faire debannir...

Si tu as été bannis c'est que tu t'es comporté comme un couillon, que t'as du faire des trucs chelou et emmerder les autres ou faire du leech, donc essaye plutot de faire amende honorable et de demander gentiment à etre debannis.

En général ça marche mieux qu'en on est courtois :D

Et sinon, non t'as pas payé pour ce mod, t'as payé pour Warband (d'ailleurs tu peux toujours jouer sur les serveurs native) parce que cRPG c'est un mod gratuit.

Offline Herve_le_celtic

  • Peasant
  • *
  • Renown: 7
  • Infamy: 29
  • cRPG Player
    • View Profile
Re: Ban
« Reply #6 on: November 17, 2011, 12:24:35 pm »
0
J'ai acheté le jeu juste pour ce mod ; je ne me comporte pa comme un couillon mai il m'arrive de buter un pote san faire exprès ; je trouve intolérable qu'on paye et qu'on se fasse jeter si facilement. Je veux absolument savoir QUI peut virer les gens dans les parties svp (tout le monde ?)

Offline Fluffy_Muffin

  • Permanently Banned
  • **
  • Renown: 429
  • Infamy: 122
  • cRPG Player
    • View Profile
  • Faction: Tribunal
  • Game nicks: Vivec_the_Poet
  • IRC nick: Umbra
Re: Ban
« Reply #7 on: November 17, 2011, 12:27:00 pm »
+7
Banners very very bad !!

injustice ! !
 I love banners but

 a very difficult game, banners  and hit hard
 
Defy me, and you will know what it is to stand against a god.

Offline Herve_le_celtic

  • Peasant
  • *
  • Renown: 7
  • Infamy: 29
  • cRPG Player
    • View Profile
Re: Ban
« Reply #8 on: November 17, 2011, 12:27:33 pm »
0
le serveur où on m'a viré c'est NA_CRPG_1 où peut on annulé le banissement ?

Offline Meow

  • Awesome Consulting Detective
  • King
  • **********
  • Renown: 1071
  • Infamy: 150
  • cRPG Player A Gentleman and a Scholar
    • View Profile
  • Faction: Fallen Brigade
Re: Ban
« Reply #9 on: November 17, 2011, 12:29:32 pm »
0
Then nevermind me, didn't check the NA list :mrgreen:

Offline Herve_le_celtic

  • Peasant
  • *
  • Renown: 7
  • Infamy: 29
  • cRPG Player
    • View Profile
Re: Ban
« Reply #10 on: November 17, 2011, 12:33:40 pm »
0
I bought the game just for this mod, I do like a jerk has pa but sometimes a friend to kill without purpose, I find it intolerable that we pay and be done so easily cast. I definitely want to know who can turn people into parties please (everyone?). the server where I turned it NA_CRPG_1 where we can cancel the banishment?

Offline Gheritarish le Loki

  • Baron
  • ****
  • Renown: 80
  • Infamy: 42
  • cRPG Player
    • View Profile
Re: Ban
« Reply #11 on: November 17, 2011, 12:34:34 pm »
0
Je te repete que tu n'as pas payé pour ce mod, c'est gratuit, tu as payé pour Warband qui n'a rien à voir avec le mod, l'équipe de cRPG est indépendante, ils font tourner les serveurs pas leur propre moyen (+donation) donc non y'a rien d'intolerable.

Il semblerait que tu te sois comporter de manière à ce que cela dérange les autres joueurs, ils ont donc fait un vote au cours du jeu (ban poll) qui a reçu plus de 50% de oui, donc tu as été bannis du serveur pendant 1 heure.
C'est un système qui permet de dégager les gens qui font n'importe quoi, sans grande conséquence puisque c'est une heure.

Sinon les seuls personnes qui ont le droit de te bannir (voir en permanent) ce sont les admins, mais eux te bannissent que si vraiment tu fais n'importe quoi, genre des teamkill volontaire ou que tu emmerde tout le monde.

Bon jeu!

edit : si tu es français evite de jouer sur les NA c'est des serveurs nord americain, va plutot sur les EU tu auras une meilleure connection.

edit 2 : si ça dure plus d'une heure, fais une demande ici :
http://forum.c-rpg.net/index.php/board,63.0.html
« Last Edit: November 17, 2011, 12:35:45 pm by Gheritarish le Loki »

Offline Herve_le_celtic

  • Peasant
  • *
  • Renown: 7
  • Infamy: 29
  • cRPG Player
    • View Profile
Re: Ban
« Reply #12 on: November 17, 2011, 12:40:40 pm »
0
çà c'est de la réponse et je t'en remercie plein beaucoup mais je ne suis pas du tout d'accord avec ton point de vue ; ce mod est peut être "gratuit" mais pour y jouer il faut bien acheter le jeu donc pas si gratuit que çà ; après c vrai que si c'est qu'une heure je m'énerve pour rien. Par contre ya vraiment des mecs qui sont payés pour regarder les gens jouer et bannir les joueurs ? ils on que çà à faire...

Offline Gheritarish le Loki

  • Baron
  • ****
  • Renown: 80
  • Infamy: 42
  • cRPG Player
    • View Profile
Re: Ban
« Reply #13 on: November 17, 2011, 12:46:15 pm »
0
Ben non, justement ils sont pas payés, personnes ne l'est, l'équipe qui a créé ce mod le fait sur son temps libre.
Les admins sont des joueurs comme nous, sauf qu'en general se sont des personnes reconnues par la communauté et avec un haut sens moral (en général) et ils ont accès à la console de serveur afin de régler les problèmes ou gérer les emmerdeurs.

Et bon c'est pas parce que tu payes que t'as le droit de faire n'importe quoi, exemple au cinéma au théatre tu eteinds ton portable et tu fais pas de bruit (enfin t'emmerde pas les gens quoi), quand tu prends l'avion tu fais pas n'importe quoi (regarde Delarue, il a été bannis!).
Donc je suis pas d'accord avec toi, surtout que les gars de cRPG n'ont pas touché 1 centimes quand tu as acheter le jeu, ils te doivent donc rien.

Offline Arcona

  • Noble
  • **
  • Renown: 23
  • Infamy: 17
  • cRPG Player
    • View Profile
  • Faction: ANT
  • Game nicks: ANTr_Arcona
Re: Ban
« Reply #14 on: November 17, 2011, 12:55:15 pm »
0
We dont care if you paid or got the game free and we dont care if you bought it just to play CRPG.

CRPG is a fan made MOD.

As such the owners of the MOD can choose who to place as Admin.

If said Admin believes you are acting like a jerk they can ban you.

Thats all there is to it. Fair, reasonable and all that has nothing to do with it.

If chadz wants tomorrow he can shut down CRPG and its within his rights to do so.

PS>

And as the majority of the community speaks English it would be beneficial to your case if you were to use English. Google translator is free and although not perfect it can put the message accross.
"Hear me roar!"
"A Lannister always pays his debts."
"Twenty five whores in a room next door. Twenty five whores and I still need more."