0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Har du lust att mana hit Parre och Roffel då? Tänkte att de 4 svenskar från Templars skulle vara Poop som long spear eller valfri polearm, Riddaren som episk cav, Parre och Roffel som... vad kör de med? Xbow eller 2h har jag för mig... Hursomhelst! Be dem lyfta på arslet och skriva ansökan!Och älskade Poopy får jättegärna utveckla på "tjena", helst med en ordentlig ansökan.Berenger du vill inte vara reservspelare eller? Du kan vara reservreservspelare.För övrigt skulle jag vilja veta vilka dagar som passar bäst för träningspass under sommarlovsveckorna. Jag kommer nämligen jobba 3 veckor från 18 juni till 11 juli, visserligen bara 5 timmar om dagen tills klockan 4, men lika bra att alla vet det. Ni andra?
Jo, jag ska prata med dem. Vore galet om inte varken Polepoop, Parre eller Suspektum kom med...Själv jobbar jag heltid 40h i veckan. Men kan ju lira kvällar och helger.
95.143.195.48:11047Min egna betalda TS(22nd), joina när fan ni vill. [Edit]: Egen server har vi inte längre och jag vet att Vincenzo inte skulle lägga up en cRPG server heller.
Vinst eller permaban.
Jag fyller år idag och vill ha 20k var av alla här som present.Och till On-Topic. HOPPAS TEAM SVERIGE VINNER!