Author Topic: Ban's generelt..  (Read 849 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline sjarken

  • Baron
  • ****
  • Renown: 112
  • Infamy: 17
  • cRPG Player
    • View Profile
  • Faction: Mercenaries
  • Game nicks: Merc_Sjarken
  • IRC nick: Sjarken
Ban's generelt..
« on: November 06, 2012, 08:15:48 am »
0
Virker som admins driver me bans bare på fan? Kan umulig være normalt å bli bannet for alt mellom himmel og jord i andre spillsamfunn som de holder på med her, begynner å bli irriterende.
Permaban for å kalle chad's en kuk.... ka fan?det e latterlig.
Begynner å bli få spillere på serverene og adminene og alle de latterlige bansene hjelper bra til.

Offline Nessaj

  • King
  • **********
  • Renown: 1399
  • Infamy: 176
  • cRPG Player Madam Black Queen A Gentleman and a Scholar
  • ▃ ▅ ▅ ▅ ▄ ▅ ▇ ▅ ▄ ▅ ▇
    • View Profile
    • Vanguard
  • Faction: Vanguard
  • Game nicks: Vanguard_Cooties
  • IRC nick: Nessaj
Re: Ban's generelt..
« Reply #1 on: November 06, 2012, 08:57:38 pm »
0
Hvis der er nogle admins du føler er tönt så klag over dem i deres admin feedback tråd. Mange er blevet fjernet i tidens løb.
Things don't exist simply because you believe in them, thus sayeth the almighty creature in the sky!

Offline Bjord

  • Amateur heretic
  • King
  • **********
  • Renown: 1328
  • Infamy: 1109
  • cRPG Player A Gentleman and a Scholar
  • salty turks
    • View Profile
Re: Ban's generelt..
« Reply #2 on: November 06, 2012, 09:07:27 pm »
0
Om du menar Lech så blev han permabannad för en extremt farlig syn på chocolate chip cookiestiska ideologier, dessutom höll han på att rationalisera massmord/folkmord. Tycker inte det var okej, och jag är mer lättad än något av att han blev bannad från forumen. Det är fan pinsamt att nya spelare får sitt första intryck av vår community genom sådana inlägg.

Annars tycker jag att det finns vissa admins som behöver släppa fingret från triggern och sätta på säkringen istället, så att säga. Thomek, Unreal och några till är bra exempel på "trigger-happy".

Men, men -- it is what it is.
When you stare into the abyss, the abyss stares back.

Offline Gingerpussy

  • Permanently Banned
  • **
  • Renown: 251
  • Infamy: 224
  • cRPG Player
    • View Profile
  • Faction: Mercenaries
  • Game nicks: Merc_Gingerpussy
Re: Ban's generelt..
« Reply #3 on: December 01, 2012, 11:19:12 am »
0
Helt enig med deg SJarken, jeg ble bannet for en stund siden fordi jeg sa til Jambi at vi kunne møtes når jeg kom til Amsterdam.

jambi som den store hestkuken han er lurte chadz til å tro at han faktisk tok dette som en trussel. chadz bannet meg fra irc og en ting er sikkert.
jeg vil aldri hjelpe til med bugs eller exploits med å dra til irc igjen. I tilegg er det endel claner i cRPG som er meget forbanna og skuffa over at chadz med crew alltid er anti mercs. Enda hadde det ikke vært for oss så hadde vel hele russland og polen blitt satt opp som boter på strategus.


Mitt syn er at de dårlige adminene og ledelsen er så høyt på str at de ikke snakker med oss spillere engang. Det er synd for det var ikke slik i starten.


PS! Bjord, om tyrker mafian kan kalle sine ting Jihad så er det etter mitt syn ingenting i veien med å rollespille chocolate chip cookiester, men vi har sett i det siste hva som skjer da.  Forferdelig at de kan få lov til Johad skjiten sin. Hadde planlagt å poste mr muhammed den pedofile på en av de trådene men da hadde jeg vel blitt bannet for evig og alltid. dobbelt moralisme lenge leve
« Last Edit: December 01, 2012, 11:22:17 am by Gingerpussy »
visitors can't see pics , please register or login