Author Topic: Hyvä ystäväni Johnnie  (Read 3173 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Son Of Odin

  • King
  • **********
  • Renown: 1856
  • Infamy: 338
  • cRPG Player A Gentleman and a Scholar
  • Sky belongs to Asagods as long as the raven flies.
    • View Profile
  • Faction: Fallen Brigade
  • Game nicks: Fallen_Son_Of_Odin
Hyvä ystäväni Johnnie
« on: July 02, 2014, 10:33:55 pm »
+2
visitors can't see pics , please register or login

There is no sight in my third eye

Offline Lemon_

  • Earl
  • ******
  • Renown: 343
  • Infamy: 45
  • cRPG Player
    • View Profile
Re: Hyvä ystäväni Johnnie
« Reply #1 on: July 02, 2014, 11:11:01 pm »
+2
Yes.

Offline Molly

  • King
  • **********
  • Renown: 1860
  • Infamy: 693
  • cRPG Player Sir Black Rook A Gentleman and a Scholar
    • View Profile
    • For the glorious Khorin...
  • Game nicks: Molly
Re: Hyvä ystäväni Johnnie
« Reply #2 on: July 02, 2014, 11:19:27 pm »
+1
Hunajapupu.
When west germany annexed east germany, nobody moved a finger too.

Offline Molly

  • King
  • **********
  • Renown: 1860
  • Infamy: 693
  • cRPG Player Sir Black Rook A Gentleman and a Scholar
    • View Profile
    • For the glorious Khorin...
  • Game nicks: Molly
Re: Hyvä ystäväni Johnnie
« Reply #3 on: November 07, 2014, 12:40:31 pm »
+1
Winland once more! Ripuli paska!
When west germany annexed east germany, nobody moved a finger too.

Offline Umbra

  • King
  • **********
  • Renown: 1299
  • Infamy: 162
  • cRPG Player Sir White Rook A Gentleman and a Scholar
    • View Profile
  • Faction: Krems, Freak Army of Gnjus
  • Game nicks: Umbra
Re: Hyvä ystäväni Johnnie
« Reply #4 on: November 07, 2014, 12:43:31 pm »
+3
Mitä vittua sinä juuri vitun sanoa minusta, senkin narttu? Otan tiedät Valmistuin alkuun minun luokanthe Navy Seals, ja olen ollut mukana lukuisissa salassa ratsioita Al-Qaidan, ja minulla on yli 300 vahvistanut tappaa. Olen koulutettu gorilla sodankäynti ja minä olenthe ylhäältä ampujathe koko Yhdysvaltain asevoimien. Olet minulle mitään, mutta vain yksi tavoite. Minä pyyhi sinuathe vittuun tarkastithe jollaista ei ole koskaan ennen nähty tällä maapallolla, merkitse vitun sanoja. Luuletko voit saada pois sanomalla, että paskaa minulle internetissä? Mieti uudelleen, kusipää.

Kun puhumme olen yhteyttä minun salainen verkosto vakoojia kaikkiallathe Yhdysvalloissa ja IP on jäljittää nyt joten parempi valmistautuathe myrsky, toukka.TheMyrsky tuhoaathe säälittävä pikku juttu soitat elämääsi. Olet vitun kuollut, lapsi. Voin olla missä tahansa, milloin tahansa, ja voin tappaa sinut yli seitsemänsataa tavoin, ja se on vain paljain käsin. Ei vain olen laajasti koulutettu aseeton torjumiseksi, mutta minulla on pääsy koko arsenaalithe Yhdysvaltain merijalkaväki ja aion käyttää sitä koko laajuudessaan pyyhkiä kurja ass päältäthe mantereella, senkin pikku paska. Jos vain olet voinut tietää mitä epäpyhä kostoa pikku "fiksu" kommentti oli aikeissa tuoda alas teidän päällenne, ehkä olisi ollut vitun kielen. Mutta ei voinut, et, ja nyt maksatthe hintaa, olet jumalauta idiootti. Aion paskaa raivoa ympäri teitä ja hukkuu siihen. Olet vitun kuollut, penska.
visitors can't see pics , please register or login

Offline Piri_Pete

  • Permanently Banned
  • **
  • Renown: 11
  • Infamy: 3
  • cRPG Player
    • View Profile
Re: Hyvä ystäväni Johnnie
« Reply #5 on: November 07, 2014, 02:32:38 pm »
0
PIRI EI OO HUUME :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Offline jergu

  • Baron
  • ****
  • Renown: 137
  • Infamy: 27
  • cRPG Player
    • View Profile
Re: Hyvä ystäväni Johnnie
« Reply #6 on: November 07, 2014, 02:52:01 pm »
0
Mitä vittua sinä juuri vitun sanoa minusta, senkin narttu? Otan tiedät Valmistuin alkuun minun luokanthe Navy Seals, ja olen ollut mukana lukuisissa salassa ratsioita Al-Qaidan, ja minulla on yli 300 vahvistanut tappaa. Olen koulutettu gorilla sodankäynti ja minä olenthe ylhäältä ampujathe koko Yhdysvaltain asevoimien. Olet minulle mitään, mutta vain yksi tavoite. Minä pyyhi sinuathe vittuun tarkastithe jollaista ei ole koskaan ennen nähty tällä maapallolla, merkitse vitun sanoja. Luuletko voit saada pois sanomalla, että paskaa minulle internetissä? Mieti uudelleen, kusipää.

Kun puhumme olen yhteyttä minun salainen verkosto vakoojia kaikkiallathe Yhdysvalloissa ja IP on jäljittää nyt joten parempi valmistautuathe myrsky, toukka.TheMyrsky tuhoaathe säälittävä pikku juttu soitat elämääsi. Olet vitun kuollut, lapsi. Voin olla missä tahansa, milloin tahansa, ja voin tappaa sinut yli seitsemänsataa tavoin, ja se on vain paljain käsin. Ei vain olen laajasti koulutettu aseeton torjumiseksi, mutta minulla on pääsy koko arsenaalithe Yhdysvaltain merijalkaväki ja aion käyttää sitä koko laajuudessaan pyyhkiä kurja ass päältäthe mantereella, senkin pikku paska. Jos vain olet voinut tietää mitä epäpyhä kostoa pikku "fiksu" kommentti oli aikeissa tuoda alas teidän päällenne, ehkä olisi ollut vitun kielen. Mutta ei voinut, et, ja nyt maksatthe hintaa, olet jumalauta idiootti. Aion paskaa raivoa ympäri teitä ja hukkuu siihen. Olet vitun kuollut, penska.

Bravo! made me breathe through my nose at slightly faster pace than usually.. TWICE! BRAVO!
visitors can't see pics , please register or login

Offline Lennu

  • Marshall
  • ********
  • Renown: 774
  • Infamy: 94
  • cRPG Player Sir White Bishop
    • View Profile
  • Faction: Fallen Brigade
  • Game nicks: Fallen_Lennu
  • IRC nick: Lennu_
Re: Hyvä ystäväni Johnnie
« Reply #7 on: November 08, 2014, 12:34:55 am »
0
Great post indeed, made me come back to this tread and listen the awesome song Molly posted there  :lol: